24 abr 2013

La puenti Vaucarrus ya es hestoria

Al fondu, la puenti Vaucarrus dispués de la volaúra
Dispués de muchus mesis idiendu que iban a tirala, esti miércolis 24 d'abril de 2013 s'ha voláu, con esplosivus, la Puenti Vaucarrus.

Esta puenti llevaba en pie alreol de 20 añus, cuandu jidun la carretera nueva. Antañu había otra puenti antigua jecha de piedra. Al acabalsi el Pantanu de Vaucarrus, esta puenti estaba condená a desaparecel baju las aguas, y por el peligru que podía habel, se tenía de tiral. Con tó y con esu, han síu muchus los mesis que se ha tardáu en jadel la volaúra. Primeru la iban a jadel los soldáus, dispués una empresa privá y, pa acabal, lo ha jechu otra empresa privá. En tó esti tiempu, las puertas de la presa han estáu abiertas sin cogel agua, ná más que nel tiempu de marzu que llovió muchu (pa que no se inundasi Ciarrodrigu).
Ha síu mucha la genti d'El Rebollal y alreoris que s'han acercáu a Vaucarrus a vel la volaúra la puenti, conas cámaras de jadel afotus y jasta pa grabal vídeus. Los guardias estuvun vigilandu que naidi cogiesi la antigua carretera que pasaba pol cima la puenti, carretera que, comu no pué sel menus, está cuertá dendi hai unus mesis, dendi qu'abrierun la puenti nueva.

Con esta volaúra, la puenti Vaucarrus ya es hestoria.

No hay comentarios:

Publicar un comentario