30 jun 2015

Asina juerun los Sanjuanis 2015 n'El Rebollal

Dispués de San Silveriu en Peñaparda, los demás pueblus d'El Rebollal dierun la su bienvenía al Veranu y al su solsticiu por mé los Sanjuanis. Navafrías, Payu y Robrea jidun las fiestas al su patrón con misas, juegus, incierrus, capeas y verbenas en tólus pueblus, y aunguna otra cosina que muába d'un lugal a otru.
Pasacallis polas callis de Payu

Navafrías es el únicu pueblu d'El Rebollal andi no se poni el pinu, peru sí que se jadi el capazu la nochi San Juan. Además, esti añu hubu un encuentru pa uñil puesías y música, que jidu esa nochi un poquinu más mágica. Además de los juegus pa los dagalis, en Navafrías tuvun un campeonatu de fútbul sala y una muestra de magia.

En Payu s'escapó una de las vaquis nel incierru asna que, además del sustu que llevó la genti, la Guardia Civil tuvu que cuertal la carretera. Otras cosas emportantis juérun el levantamientu la Viga polus quintus, y el Capazu ena praza el lugal. Polu demás, en Payu jué nel únicu puebru d'El Rebollal andi se pudun vel, de mó y manera oficial, los bailis tradicionalis, pol mé el grupu de charru del lugal, el grupu "Jálama", que jidu'n pasacallis y enllenó el Centru Multiusus la mañana el domingu.
El grupu "Jálama" bailandu


Pa acabal, en Robrea tamién pusun el pinu los quintus y, comu una de las cosas prencipalis, se jidu una paella pa tóa la genti nel pabellón. La música tradicional tamién se pudu oyel, anque no juesi de mó y manera oficial, pol mé los tamborilerus de Robrea, que salierun a jadel la alborá polas callis del lugal.
Pinu de Robrea

Asina, con San Silveriu y los Sanjuanis, es comu se ha dáu la bienvenía al Veranu n'El Rebollal. Comu fiestas patronalis quean, pa últimus d'agostu, las de Santu Ferinu en Villarrubias (26 d'agostu).

1 comentario: