13 dic 2015

Las vocis d'El Rebollal para los Votus del 20-D

El 20 de Diciembri, tamién la comarca d’El Rebollal va a estal representá en los Votus. Vos presentamus a los candidatus que, n’estus votus, son las vocis d’El Rebollal. Comu cosa curiosa, idil que dambus dos son candidatus al Senáu (papeleta colol naranja).


Susana Luengo Gallego (PODEMOS)

Susana Luengo Gallego
(PODEMOS)
De 44 añus, esta nieta y sobrina de robreanus es licenciá en Ciencias Políticas, con posgráu en Humanidadis, y doctorá en Estudios Ingleses Avanzados (Estudius Ingresis Alantráus). Además de la lengua oficial, palra inglés, francés, italianu y coreanu.

Perteneci a la asociación cultural Avatar’s y al Foro por la Memoria (Foru pola Mimoria). Entri otrus escritu, escribi nel blog “Farinatos por la Memoria”, además d’habel escritu angunus escritus d’investigación pa una revista coreana.


José Benito Mateos Pascual (PREPAL)

José Benito Mateos Pascual
(PREPAL)
Con 41 añus, vivi en Peñaparda y es hiju, nietu, bisnietu, tataranietu,... de rebollanus, prencipalmenti de Peñaparda (láu de la madri) y Villarrubias (láu del padri). Está dipromáu en Ciencias Empresariales (Ciencias Empresarialis). Además de la lengua oficial, palra leonés (nel mó y manera d’El Rebollal, la palra d’El Rebollal), y algu d’inglés y francés. Es, tamborileru, etnógrafu y escritol, con dos librus pubricáus: “Breve descripción de Peñaparda” (2002) y “El corral los mis agüelus” (2004). Tieni tamién angunus cuentus en “la palra” y ha dáu muchas chalras alreol de la palra d’El Rebollal y de la cultura tradicional d’El Rebollal.

Perteneci a la asociación Documentación y Estudio de El Rebollar y a la asociación Ciudadanos del Reino de León (Ciudadanus El Reinu de León).

Comu tamborileru y bailaol, está en drentru los grupus folclóricus de Peñaparda, el grupu Jálama de Payu y el grupu Arcendajas.



1 comentario:

  1. No se puede estar mirando hacia el pasado, hay que mirar de frente, el horizonte es ancho, la sociedad ha cambiado, necesitamos un ajuste a la realidad. PODEMOS, gracias a gente como vosotros. ¡SUERTE EL 20!

    ResponderEliminar