25 may 2017

La palra d'El Rebollal, otra vés enas Cortis

Sieti añus dispués, la nuestra palra d'El Rebollal va a sel mentá enas Cortis de C. y León. Esta vés, pol mé una "enmienda" a los dinerus autonómicus.
Cartel ena palra d'El Rebollal, en Robrea

Pol mé'l acuerdu que han jechu el grupu CCRL (Ciudadanus el Reinu de Llión) y el partíu UPL (Uñión el Pueblu Llïonés), el procuraol enas Cortis por UPL, Luis Mariano Santos, ha presentáu una "enmienda" a los dinerus para que, d'ellus, 50.000 € (cincuenta mil eurus) sean dedicáus a jadel material pa que la genti aprienda las dos palras llïonesas que mejol se conservan ena provinca de Salamanca: la nuestra palra d'El Rebollal y la palra de Las Arribis. D'esti mó y manera, se jadrían librus, vídeus,... pa apriendel dambas dos palras cogiendu comu muestra los estudius de Ángel Iglesias Ovejero (pola palra d'El Rebollal) y Llorente Maldonado (pa la palra de Las Arribis).
Los 50.000 eurus se repartirían entri los materialis pa dambas dos comarcas, y habría otrus 50.000 pa'l sotru añu pa'l mesmu serviciu. Y es que, el podel apriendel dambas palras llïonesas enas escuelas con güen material es algu prencipal pa que puedan seguil vivas.

Asina, pol mé los dinerus de l'autonomía, la nuestra palra va a golvel a estal enas Cortis. Lejus quéa ya aquel 26 de Mayu del 2010 cuandu, pa la PNL (Proposición No de Lei) en defensa de la lengua llïonesa, el procuraol del PSOE (Partíu Socialista Obreru Español) José Ignacio Martín Benito (nacíu en La Encina) leyó una parti el poema "Jálama", escritu ena palra d'El Rebollal por José Benito Mateos Pascual.

No hay comentarios:

Publicar un comentario