13 sept 2017

Payu bailó con el su festival folclóricu

El pueblu de Payu jidu, el juevis 3 d'Agostu, el su festival folclóricu "La Sartén Charra", organizáu por el grupu "Jálama", festival que jadi el númeru 7.
Praza de Payu

La fiesta apencipió con el pasacallis polas callis del lugal, jasta llegal a la Praza, andi estaban los tenderilis el mercáu d'artesanía.

Nel festival folclóricu estuvun, además del grupu "Jálama" de Payu, el grupu "Amanecer Extremeño" veníu dendi Moraleja (Cáciris) y una pareja de bailaoris de Salamanca, al son del tamboril de Berna Pérez. Tolus tamborilerus presentis subierun al tbráu, andi se le jidu un pequeñu homenaji al desaparecíu Jacinto, d'Alba del Yeltis, bien conocíu por tós ellus.
La Tia Juana, de Payu

El premiu homenaji, la "Sartén d'Honol" d'esti añu, jué para Juana Mateos, de 89 añus, una de las últimas mujeris d'El Rebollal en vestil al mó y manera tradicional, y que siempri ha estáu bailandu nel festival.

Ya a la nochi, la fiesta acabó con el conciertu el grupu folk "Baleo".

No podemus dejal de láu que esti añu, en un pasu más ena defensa de las tradicionis de la comarca, los cartelis el festival estaban escritus, además d'ena lengua oficial, ena nuestra palra d'El Rebollal.

Berna Pérez a la gaita y el tamboril



Grupu "Amanecer Extremeño"

Conciertu el grupu "Baleo"

No hay comentarios:

Publicar un comentario